Gedurfde vragen
Eerlijke antwoorden
We doen een poging. 10% van onze winst gaat naar een The Ocean Cleanup en we compenseren onze verzendingen met Shopify Planet.
De resterende winst investeren we terug in het bedrijf, zodat we snel meer impact kunnen maken.
Bij Raya maken we tassen waar we trots op zijn en die we met de wereld willen delen. We willen eerlijk zijn: onze winstmarge, na het aftrekken van alle (verwachte) kosten, ligt tussen de 18 en 22%. Geen hoge marges, geen gedoe – gewoon een eerlijk product voor een eerlijke prijs.
Dit vinden we de minst leuke vraag. Momenteel uit China, wat veel milieubelasting en andere narigheden met zich meebrengt.
We willen uiteindelijk lokaal produceren, maar daarvoor is het nodig om eerst meer te verkopen.
We zetten alles op alles om een zo goed mogelijke tas te ontwikkelen die aansluit bij wat een festivalganger écht wilt.
De tas is van scratch ontworpen voor en door festival-liefhebbers. Dus bij elk detail is nagedacht over het gebruik bij een festival.
Er zijn talloze bedrijven die duurzamer zijn dan wij op dit moment. We bouwen duurzaamheid stap voor stap op.
Onze tassen worden momenteel in China gemaakt, maar zo gauw we de mogelijkheid hebben willen we lokaler produceren en ons merk verder te verduurzamen.